Promujemy znieczulenie komputerowe Wand wśród pacjentów.
„Różni pacjenci, inne potrzeby, jeden Wand” to kolejna już kampania propagująca znieczulenia Wand wśród pacjentów. W tym roku akcję realizujemy głównie na arenie social media.
Kiedy ponad 20 lat temu wprowadzaliśmy do polskich gabinetów markę Wand wiedzieliśmy, że dla lekarzy ważne są zarówno zalety kliniczne tej technologii, jak i wsparcie marketingowe w komunikacji z pacjentami.
Dlatego od lat wyjaśniamy, zachęcamy i informujemy pacjentów. Wszystko po to, by lekarzom pracowało się łatwiej i z lepszym efektem.
Wsparcie dla lekarzy
Promując nowoczesne znieczulenia Wand wspieramy marketingowo praktyki, które stosują tę technologię. Im większa świadomość zalet Wand, tym więcej pacjentów trafi do gabinetów z takim znieczuleniem.
Zobacz film o kampanii i czytaj dalej, by dowiedzieć się więcej.
Znieczulasz z Wand? Daj się znaleźć na lagodnie.pl
Pacjenci – adresaci naszej kampanii – są kierowani na stronę www.lagodnie.pl. Tam mogą dowiedzieć się więcej o znieczuleniach Wand i za pomocą wyszukiwarki znaleźć gabinet, w którym jest stosowane takie znieczulenie.
W Twoim gabinecie jest już Wand? Sprawdź, czy Twoja praktyka pojawia się w wyszukiwarce dla pacjentów. Pamiętaj, że w każdej chwili możesz dodać swój gabinet, by był widoczny dla wyszukujących. Umieszczenie w bazie gabinetów jest bezpłatne.
Dowiedz się więcej o systemie znieczuleń komputerowych Wand.
Różni pacjenci, różne potrzeby
Różnorodność potrzeb to aspekt, który często bywa pomijany w komunikacji z pacjentami. A przecież pacjenci są różni, podobnie ich lęki, potrzeby i opinie. Dlatego swój przekaz kierujemy do zróżnicowanych grup odbiorców. Jednocześnie nie epatujemy strachem, nie skupiamy się na bólu. Po co utrwalać negatywne stereotypy, skoro można skupić się na zaletach?
Nie tylko strach i ból
Na temat dentofobii powstało już wiele prac naukowych, przeprowadzono liczne badania. Każdy słyszał już o „strachu przed dentystą”. Wyniki wieloletnich obserwacji skłoniły nas jednak, by obrać nieco inny kierunek. Dziś widzimy wyraźnie, że pacjenci poszukują szeroko pojętego komfortu, przyjaznego podejścia, nowoczesnych rozwiązań zaprojektowanych z myślą o wygodzie lekarza, jakości leczenia i samopoczuciu pacjenta. My czynnik ten określamy mianem łagodności, ponieważ wiemy, że dla pacjentów wymarzonym dentystą jest dentysta łagodny. Dlatego to właśnie łagodność stała się nieodłącznym elementem wizerunku marki Wand.
Profesjonalne wsparcie marketingowe dla dentystów
Wiedzę o Wand szerzymy w sposób przemyślany, by odpowiedzieć na potrzeby pacjentów uczęszczających na wizyty, jak i tych, którzy jeszcze szukają swojego ulubionego, łagodnego gabinetu.
Chcemy, by informacje o Wand dostępne były na wyciągnięcie ręki. Dlatego udostępniamy plakaty, ulotki, naklejki i inne materiały do stosowania w poczekalni i gabinecie. Tworzymy także grafiki do wykorzystania w przestrzeni internetowej. Wprowadziliśmy rozwiązania z myślą o pacjentach w różnym wieku – również tych najmłodszych. Dowiedz się więcej.
Co ważne, zawsze zaznaczamy, że wybór sposobu leczenia czy znieczulenia leży po stronie lekarza prowadzącego. To lekarz decyduje, co jest odpowiednie dla konkretnego pacjenta.
Kampanie informacyjne w Internecie
Od kilku lat działa specjalny serwis informacyjny dla pacjentów – lagodnie.pl. W ramach witryny Internauci mogą dowiedzieć się więcej o technologii Wand, jak również wyszukać łagodny gabinet w pobliżu swojego miejsca zamieszkania.
Stale komunikujemy się z pacjentami również w mediach społecznościowych, zachęcając ich do wizyty w łagodnych gabinetach – wyposażonych w znieczulenie Wand. Chcesz być na bieżąco? Śledź nas na Facebooku: Łagodnie u dentysty, FM Dental.
Dowiedz się więcej o systemie Wand
Chcesz wyposażyć gabinet w ekspercki system znieczuleń Wand (i cieszyć się bezpłatnym wsparciem marketingowym)? Skontaktuj się z naszymi ekspertkami:
Agnieszka Mazurek T: 601493079, E: a.mazurek@fmdental.pl
Aleksandra Kozerska T: 609626232. E: a.kozerska@fmdental.pl
Dowiedz się więcej o systemie znieczuleń komputerowych Wand.